wtorek, 10 czerwca 2014

BLOG HOP !!!

                               


                             Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszym Blog Hopie,
                         w trakcie którego można wygrać bon na zakup stempli o wartości 100zł.
                             Okazją do zabawy jest wprowadzenie do nowego asortymentu,
                                oczywiście wyprodukowanego przez naszą markę - Agateria! 
                                    A są to...tekturowe wycinanki oraz bloczki akrylowe!

Mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków po drodze. Jeżeli trafiłeś tutaj z bloga BRISES to oznacza, że znalazłeś się we właściwym punkcie zabawy. Jeśli nie, skocz na początek naszej zabawy, o TUTAJ !

                                                            Zabierz ode mnie słowa:

                                   fascynujące

                 To juz ostatnie slowo w naszej zabawie ! Skacz teraz szybko na sam poczatek zabawy,
                              czyli na bloga
Agaterii i za pomoca InLinkza dodaj swoj post z haslem!!!
                               Podobala Ci sie nasza skoczna zabawa?:)))Mam nadzieje ze tak,bo to ..
                                                  .. nie koniec urodzinowych niespodzianek.
                                             Świętuj z nami na 
facebooku i wygrywaj nagrody!
                                                         
                                                         Zapraszam, zatem do zabawy !
          Pamietaj ,ze musisz zostawic komentarz na kazdym z blogow, ktore odwiedziles/as !!!

53 komentarze:

  1. Dołączam do zabawy,
    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny cytat i świetna zabawa!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zabawa ....piękne zdanie dające do myślenia:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uff dotarłam do końca :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to sobie poskakałam - teraz już ostatni raz do Agaterii.

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ skoków było fajna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. przybywam z bloga Brises i skaczę na sam początek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale było hopsania, ale opłacało się, lecę na sam początekj!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już koniec?! A ja nawet zadyszki nie mam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, to już ostatnie hop? Znaczy się hasło ułożone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, święta prawda. Piękne hasło.

    OdpowiedzUsuń
  12. krok 7 - to nie było takie trudne :-)
    a hasło jest niezaprzeczalne

    OdpowiedzUsuń
  13. Przystanek siódmy :)) Piękne hasło. HOPsam dopełnić pozostałe warunki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne hasło! Fajnie się skakało :)
    Zatem hop do Agaterii teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo... - już koniec?
    Świetna zabawa - dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatni przystanek,hasło piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny cytat :-) Pozdrawiam i pędzę pisać posta :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Tutaj też byłam, zapisałam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiadając na pytanie: podoba mi się taka "skacząca" zabawa. Pozwala też poznawać się bliżej i częściej odwiedzać. Pozdrawiam i lecę teraz zalinkować swój post w Agaterii

    OdpowiedzUsuń
  20. "fascynujące" spisałam więc lecę dalej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zostawiam swój ślad i skaczę dalej :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostawiam znak i pędzę dalej!

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuje za ostatni fragment hasła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I tutaj byłam i swój ślad zostawiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fascynujące to są te wszystkie cuda, jakie tworzycie! Skaczę dalej i czekam wyników!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pozdrawiam w przelocie i biegnę dopełnić formalności końcowych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hop, Hop! Skaczę w dalszą drogę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie fregmenty mam, niestety wkrótce koniec tej fajnej zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. przesyłam orzeźwiające pozdrowienia:) super zabawa:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  31. Ufff, no to sie naskakalam! Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyjemne to skakanie !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pozdrawiam i... ale się rozpędziłam w tym skakaniu... no to hop!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zabieram ostatnie slówko i pędze do siebie. Dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. i ze słów misiu cytacikowy stempelek uzbierał- ole!

    OdpowiedzUsuń
  36. After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my

    bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as well and let me know what you think.
    Good day, wonderful document!! I acquired you book marked. Cheers and greatest wants

    Cardsharing Server

    OdpowiedzUsuń
  37. ติดตามหนังเข้าใหม่ชนโรง ที่น่าดูแบบสุดติ่ง
    ดูหนังฟรี 2022
    movie2024.com

    OdpowiedzUsuń